عکس | چرا ساعت فردریک کنستانت انقدر محبوب است؟

شرکت سوئیسی فردریک کنستانت در سال ۱۹۸۸ تأسیس شد و روی طراحی و تولید ساعت‌های لوکس و با کیفیت تمرکز کرد. برند فردریک کنستانت اولین کالکشن خود را که شامل ۶ مدل بود در سال ۱۹۹۲ به بازار عرضه کرد.
عکس | چرا ساعت فردریک کنستانت انقدر محبوب است؟
کد خبر : ۲۳۲۴۹

این ساعت‌ها مجهز به موتورهای سوئیسی اصل بوده و ترکیبی از نوآوری همراه با طرح‌های اصیل است. این برند موفق شد در سال ۲۰۰۴ اولین موتورهای اختصاصی خود را تولید کند و در سال ۲۰۱۱ با فروش محصولات خود در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان ساعت سوئیسی تبدیل شد.

ساعت فردریک کنستانت

برای خرید ساعت اصل فردریک کنستانت باید موارد مهمی را در نظر داشت که در ادامه مطلب به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

اهمیت خرید ساعت مچی اصل فردریک کنستانت

در گذشته شاید ساعت‌های مچی صرفاً یک وسیله جانبی کاربردی برای اطلاع از زمان بودند. اما با گذشت زمان و پیشرفت در طراحی، ساعت‌های مچی‌ به عنوان ابزاری همه‌کاره شناخته می‌شوند. اکنون بیش از هر زمان دیگری، ساعت‌ها به عنوان اکسسوری‌های کلاسیک، زیبا، منحصربه‌فرد و مدرن طراحی می‌شوند که سبک و استایل شما را معرفی می‌کنند. یک ساعت با کیفیت حتی می‌تواند به عنوان یک سرمایه محسوب شود و مادام‌العمر دوام داشته باشد.

خرید ساعت اصل برای اینکه مطمئن باشید پول خود را هدر نمی‌دهید، همیشه یک دغدغه است. ساعت‌های مچی اصل فردریک کنستانت با ظاهری زیبا و قطعاتی بادوام، اصالت سوئیسی خود را حفظ کرده و توانسته است طرفداران زیادی را در سراسر جهان جذب کند.

انتخاب نمایندگی‌های معتبر فروش برای خرید ساعت فردریک کنستانت در کیفیت، اصالت و طول عمر ساعت تاثیر زیادی دارد. برخی از دلایل اصلی برای انتخاب نمایندگی رسمی ساعت فردریک کنستانت در ادامه آورده شده است:

  • اصالت

بازار ساعت مملو از ساعت‌های فیک شبیه به برندهای اصل است. یک راه آسان برای اطمینان از اصل بودن ساعت فردریک کنستانت، خرید از نمایندگی‌ یا فروشندگان مجاز است. وقتی از مراکز معتبر خرید می‌کنید اطمینان خاطر خواهید داشت که ساعتی که روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنید، اورجینال است.

  • گارانتی

تمامی ساعت‌های اصل فردریک کنستانت دارای ضمانت و گارانتی ۱ تا ۳ ساله هستند. مدت گارانتی در برندها و حتی مدل‌های مختلف با توجه به دستورالعمل‌های شرکت تولیدکننده متفاوت است. در صورت وجود هرگونه نقصی که مربوط به تولیدکننده باشد امکان تعویض یا تعمیر توسط نمایندگی وجود دارد. نمایندگی‌های معتبر و رسمی، تعمیرکاران با تجربه‌ای دارند که در اولین فرصت ساعت شما را طوری تعمیر می‌کنند که مثل روز اول برایتان کار کند.

  • ارتباط مستقیم با سازنده

خرید از نمایندگی مجاز ساعت‌های فردریک کنستانت به معنی ارتباط مستقیم شما با شرکت سازنده آن است. از این طریق می‌توانید اصل بودن ساعت را بررسی کنید و حتی هرگونه سوالی را با آن‌ها در میان بگذارید.

  • اطلاعات در مورد ویژگی‌های خاص

نمایندگی‌های رسمی فروش ساعت فردریک کنستانت از افراد متخصص برای فروش ساعت و جواهرات استفاده می‌کنند. این افراد اطلاعات کاملی درباره مدل‌ها،کالکشن‌های قبلی و جدید، خصوصیات آن‌ها ( فنی و ظاهری) و… دارند و می‌توانند در انتخاب مناسب ترین سبک برای شما مشاوره دهند.

  • خدمات پس از فروش

نمایندگی‌های معتبر برای محصولات خود خدمات پس از فروش دارند. در صورت خرابی ساعت‌تان، تعمیرکاران حرفه‌ای آن را تعمیر می‌کنند. همچنین اگر در مورد نحوه کارکرد ساعت سوالاتی داشتید می‌توانید به فروشگاه مراجعه کنید. این مراکز بهترین خدمات پس از فروش را ارائه می‌دهند و بر روی رضایت مشتریان خود سرمایه‌گذاری می‌کنند. به همین دلیل است که برخی افراد علاقه‌مند به ساعت‌های لاکچری تمایل دارند فقط از نمایندگی‌های رسمی خرید خود را انجام دهند.

  • شانس خرید جدیدترین مدل‌ها

نمایندگی‌های رسمی همیشه تلاش می‌کنند تا جدیدترین کالکشن‌های موجود در بازار را برای مشتریان خود ارائه کنند و آن‌ها را با سبک‌ها و مدل‌های خاص بیشتر آشنا کنند. همچنین، شرکت‌ها به نمایندگی‌ها امکان دسترسی به محصولات انحصاری را می‌دهند و احتمالاً محصولات و سبک‌هایی را در نمایندگی‌ها پیدا می‌کنید که در هیچ جای دیگری موجود نیستند.

در این صورت، شما اولین کسی خواهید بود که در مورد محصولات جدید اطلاعات کسب کرده و آن‌ها را خریداری می‌کنید. این مراکز زمان بسیاری را صرف می‌کنند تا ترجیحات، نیازها، برندها و سبک‌های مورد علاقه‌تان را در اختیار شما قرار دهند.

ساعت فردریک کنستانت

 

 

جمع بندی

ساعت‌های فردریک کنستانت دارای جذابیت منحصربه‌فردی هستند. برای تجربه کیفیت و زیبایی این ساعت‌ها بهتر است که نسخه اصل آن را از نمایندگی‌های رسمی فردریک کنستانت در ایران خریداری کنید. نیک گالری فروشگاه بی‌نظیر و قابل اعتمادتری برای خرید انواع ساعت مچی هست

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر